Home Ads

23 Mayıs 2018 Çarşamba

Fatih Ağı Çalışan VPN 2018

Merhaba arkadaşlar bugun sizlere fatih ağı ile vpn'e bağlanmayı öğreteceğim öncelikle vpn ile internete girmek sanıldığı kadar kolay değil fakat bazı ayarlar gerekmekte.

Öncelikle play storeden Pshipon VPN indirelim 

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Psiphon+Inc.&hl=tr


Evet daha sonra ayarlamaları yapalım
Öncelikle fatih ağı şifresini de aşağıda vereyim
!1qaz2WSX3edc4RFV%56

Daha sonra uygulamaya girelim menüyü sağa kaydırarak seçenekler alanına gelelim.
Oradan da daha fazla seçenek butonuna tıklayalım.
Ekranda bir http vekil sunucusu aracılığıyla bağlan bölümüne tik atıp aktif edelim daha sonra tikin altında özel http üst bilgileri bölümüne tıklayalım.

Şimdi açılan ekranda üst bilgi 1 kısmında iki boş alan var en üstte orada birinci boşluğa
Host 
yazalım.

2. Boşluğa da www.microsoft.com vea www.apple.com yazalım ve geri tuşuna basıp ana menüye girelim şimdi bağlan butonuna basıp rahatlıkta fatih ağı ile internete girip bedava youtube,facebook ve whatsapp kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Test Footer

FlatBook

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Comments

Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *